Dečko koji obečava

utorak, 27.01.2009.

Phantoms (1998)

(r: Joe Chappelle)

Photobucket

Film sam pogledao ponajprije zbog preporuke nekoga s Horror.hr foruma, gdje sam do prije mjesec dva znao i svakodnevno navraćati, no prestao sam iz više razloga: neshvaćanja mog pomaknutog(?!) smisla za humor, nekih debilnih postova koji su me znali iživcirati, ali i zbog preporuke ovog smeća kao dobrog napetog suspence horrora! Ne mogu shvatiti da se nekome izvan Amerike ovo moglo svidjeti! Što je najgore ovaj film sam prije par godina ubacio u dvd player pa ga brzo izbacio iz istog.

Scenarij je napisao "veliki" Dean R. Koontz koji piše šrot sličan onome Stephena Kinga prema svojoj istoimenoj pripovjetki. A priča je to o dvije setre koje se dovezu u mali gradić u Koloradu i otkriju da u gradiću nema nikoga živoga... dok se ne pojavi Ben Assfleck u ulozi šerifa! Da sam barem otišao na IMDb prije gledanja fima, jer odmah bi odustao kada bi vidio da on glumi šerifa! Možete misliti koliko je uvjerljiv! Svi ostali likovi su čisti kliše, da i ne govorimo o liku Peter O'Toola koji glumi znanstvenika koji je počeo pisati za tabloide, a kojega vojska prisili da im pomogne u rješavanju misterije jer je napisao senzacionalistički članak o sličnoj misteriji! Uglavnom kliše nakon klišeja, ali nekako ne funkcionira ni kao dobar trash unatoč pojavljivanju nekih pizdarija sličnih divovskim šišmišima koji mogu odnijeti odraslog čovjeka ili samog kraja kada gotovo besmrtno biće, prikazano pomoću očajnog CGI-ja, ubiju dosadan djetinjasto napisan monolog i nešto benzina.

Photobucket . Photobucket

Ignorirajte komentare na IMDb u o tome kako je film "podcjenjen" i kako je to "skriveni horror dragulj" ili najbolji horror 1998., jer je film sa svojom ocjenom 5/10 čak i daleko precjenjen!

Iako u tagovima između ostalog ima i: Suspense, Helicopter, Missing Person, Monster, Murder, Severed Head, Decapitation, Exploding Head, Person On Fire, Severed Face, Severed Foot, Severed Leg, Shot In The Chest, Shot To Death, Death Of Child i Twist In The End, u glumačkoj postavi Petera O'Toola i Rose McGowan ipak izgleda kao nešto iz produkcije SFi Channela.

Ocjena: 1/10


- 21:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker