Dečko koji obečava

četvrtak, 20.12.2007.

Vatreni Poljubac - Nek se nosi sve u onu stvar

Sjedili smo na terasi. Da nije bilo vina za ubiti, već bi odavno odustali i otišli svatko svojim putem. Ovako smo trpili nalete hladna vjetra i lošu glazbu koja je dopirala iz nekih dalekih svatova...

- Znaš... mislim da ću konačno napisati roman. -
- Ma da? Dosta ti je kratkih priča? -
- Da, dosta mi je kratkih besmislenih priča. - napravim dramatičnu stanku, koju iskoristim da popijem dobar gutljaj vina. Treća boca? Koji nam je kurac? Još malo ćemo tegliti bačve sa sobom!
- I? O čemu? - rekla je cura koja jako dobro podnosi piće, a ima još bolje sise.
- Šta o čemu? - morao sam sačekati odgovor jer je upravo ona ulijevala vino niz grlo. Fino joj stoji ta boca u ustima...
- Roman! Je-bote! O čemu će se raditi!? - rekla je pljunuvši mi pritom malo vina u lice. Nisam se ni trudio sa ga obrišem.
- A! ...Pa ne znam još. -
- Ha -
- Kažem: NE ZNAM JOŠ! - mislio sam da joj je vjetar konačno dokrajčio srednje uho.

- Hahaha! - počela se smijati kao kreten! ... ustvari nije zvučalo tako loše.
Gledao sam je... nikako da ostavi bocu.
- Lud si jebote! - ponovno dobrano potegne.
- Ma ti si luda jebo te ja! - rekoh ljutito i nekako joj istrgnem bocu iz ruke te potegnem, dok gutam jednim uhom slušam šta govori:
- Ja sam mislila da si konačno smislio kakvu priču, ono, vrijedu romana, koju možeš razvuči, a ti nemaš blagog pojma! - rekla je i škiljeći pokušavala odrediti koliko još vina ima u boci koju sam nagnuo. Pa spustio.
- Ma TI nemaš pojma!... -
Ona me prekine svojim zaraznim jebozovnim smjehom: hahahah! malo pričekam da se stiša pa nastavim:
- ...bitna je odluka. Odluka je bitna, jel kužiš!?- a onda se i ja iznenada počnem smijati: -aaAHAHAH! - stvarno ima zarazan smijeh!
Smijali smo se tako neko vrijeme dok nam nisu krenule suze. Kad su suze krenule sjetio sam se da mi se bliži trideseta i da se deset godina nisam pomakao s mjesta, ona se sjetila da joj se dečko nedavno zalijepio motorom u neosvjetljenu traktorsku prikolicu, pa je krenulo još suza.
Plakali smo tako neko vrijeme. A onda više nismo mogli.

Pogledao sam je.
A onda i ona mene.

- Izjebi me. - rekla je kratko
Pogledao sam u bocu, vina više nije bilo, pa sam se onda odmah bacio na nju, a bocu sam bacio nekom komšiji u dvorište.
Kratko smo se i nespretno zažvalili. A onda sam joj zadigao majicu i pokušao je skinuti, zapela je, pa ju je ona prevukla preko glave a ja sam gledao u njezine sise i divio se. Od uzbuđenja je u meni sve kuhalo. Vino je krenulo van. Izrigao sam se malo pokraj. Pogledao sam je. Ona je rekla: "U redu je." Obrisao sam usta i nastavio gdje sam stao.

Skinuo sam joj grudnjak i počeo grickati bradavice, ona me je obgrlila i prelazila mi rukama po leđima. Osjećao sam da su mi hlaće sve tijesnije. Uskoro me počelo boliti koliko mi se digao. Gurnuo sam je na leđa i počeo joj skidati hlače. Ruke su mi toliko drhtale da sam uspio otkopčati tek jedno dugme, ona je rekla:"Ja ću." Pustio sam joj i bacio se na svoje hlače. Tu sam imao više uspjeha i uskoro smo oboje skinuli hlaće i gaće. Legao sam na nju, ona me obuhvatila nogama, ja sam joj liznuo vrat i vratio se na sise, gnječio sam ih i sisao. Ona se trljala o mene. Bilo je neizdrživo. Uzeo sam ga u ruku i naciljao njezinu vlažnju ljepljivu rupu. Ušao sam u nju. Osjećaj je bio fenomenalan.

Kao i svaki put kada ševim pijan. Zabijao sam joj ga do kraja. Vidio sam joj na licu da joj nije baš svejedno. Podigao sam se malo od nje, promjenio kut, i rukama joj stisnuo sise, jako, držao sam ih tako dok sam joj zabijao što sam jače mogao. A onda sam osjetio da dolazi kraj. Brzo sam ga izvadio. Ona je iznenađena otvorila oči. Naciljao sam i zalijo svojom toplom spermom njezine lijepe sise.

Legao sam na nju, teško dišući, mislio sam da će mi srce iskočiti.
A onda sam zaspao.


- 21:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker