Dečko koji obečava

nedjelja, 14.05.2006.

Moje prvo seksi iskustvo

( Pismo jedne cure jednom našem eminentnom teen časopisu )

Imam 14 godina. Nedavno sam bila na jednom tulumu s najboljom frendicom, to je bio i prvi tulum gdje smo bile na tulumu gdje su bili i dečki. Jedan od dečki, mrkog pogleda iz džepa je izvadio neko alkoholno piće, mislim da je to bilo vino. Predložio je da svi popijemo malo. Da nas ohrabri on je prvi nagnuo bocu i popio dug gutljaj tog alkohola, pogledala sam frendicu i začudila se kada sam vidjela da ona to promatra sa osmjehom na licu, htjela sam joj šapnuti da idemo, ali ona je već uzela bocu iz ruke dečka alkoholičara i želeći biti kul također potegnula dugi gutljaj. Zatim je meni pružila bocu. Skoro sam vrisnula. Bojala sam se da će ona ispustiti bocu ako je ne uzmem i tako me osramotiti i uprljati mi nove hlaće, pa sam primila bocu alkohola od nje. Gledala sam u bocu, nisam znala što da radim, frendica je rekla da je to ok, da se ne moram ništa bojati, nego da zatvorim oči i da nagnem bocu. To sam i učinila pa sam si napravila veliku masnicu na desnom oku. Frendica i svi dečki su se smijali glasno i zadirkivali me da sam glupa. Frendica se nekako smirila od smijeha i rekla mi da ipak prvo stavim bocu na usta a onda da zatvorim oči. To sam i učinila. Rekla je da sada samo nagnem bocu. Htjela sam se pobuniti, ali nisam htjela da ispadnem ne kul pa sam potegnula iz boce. Bilo je odvratno! Kiselo i gorkasto istovremeno. Osječaj u ustima kao onaj put kada je moj dečko rekao da mu poližem dlan nakon što je izvadio ruku iz gaća. Zakašljala sam se. Mislila sam da ću povratiti. Dala sam bocu nekom dečku koji ju je jedva dočekao. Odjednom me obuzela neka vručina. Otišla sam u kupatilo da skinem grudnjak. Prsti su mi se nešto spetljali i jedva sam ga uspjela otkopčati. Tako zaokupljena nisam ni primjetila da me netko promatra iz tuš kabine. Bio je to stariji brat od onog dečka mrkog pogleda. I bio je gol. Pitala sam ga šta to radi. Rekao je ništa i prestao se dirati po spolovilu. Muško spolovilo sam vidjela jedino u knjigama i na satu biologije kada ga je nastavnik biologije izvadio i stavio na stol da ga možemo dirati. Primjetila sam da je on primjetio da ga gledam pa sam se zacrvenila još više. Nisam htjela ispasti ne kul pa sam ga pitala "jel to kurac?". Rekao je da je. I pitao me je da li ga želim vidjeti iz blizine. Rekla sam da ne. Ali sam se ipak približila korak prema njemu. Bilo mi je jako vruće. Gorila sam. Samo sam htjela da se makne pa da se ja mogu istuširati. To sam mu i rekla. Rekao je da će me pustiti da se istušitam ako mu dotaknem kurac. Bilo mi je stvarno vruće i vidjela sam da nemam izbora. Pipnula sam ga kažiprstom i brzo povukla ruku. Zatresao se gore dolje. To mi se nekako baš svidjelo, pa sam to napravila opet. Opet se zaljuljao. Rekao je da ga probam uhvatiti u ruku. Zgrabila sam ga, a on je uzdahnuo i tiho protisnuo "lakše malo". Osječaj je bio nekako čudan. Nije mi se sviđalo držati njegovo spolovilo u ruci, ali opet bilo je zanimljivo jer sam osjetila kako otkucava pod mojim prstima, bilo je to kao da držim štakora. Pitao me je da li bi mi bilo teško da pomičem ruku naprijed nazad stiskajući njegov kurac, nisam htjela da ispadnem ne kul pa sam rekla "ok". Dao mi je još par savjeta kako čvrsto da ga stisnem i koliko brzo da mu "prevlačim kožicu" kako je on to nazvao. On je sve glasnije i brže disao, te se stalno ljuljao naprijed nazad. Otvori usta rekao je. Htjela sam pitati zašto ali mi je već u njih utrpao svoje spolovilo. Rekao je da zamislim da sisam sladoled na štapiću. Ali ipak to nije bilo isto jer mi je on svoje spolovilo gurao duboko u grlo, a od dlačica su me pekle usne. Odjednom je promjenjenim glasom dreknuo: "Evo ti kurvo!" Osjetila sam kako mi se nešto toplo slijeva niz grlo. Skoro sam se ugušila! Kašljala sam i izbljuvala se u wc šolju. On se dootle obukao i potapšao me po glavi dok je prolazio pokraj mene, te mi rekao da sam bila "dobra curica", a onda je izašao. Odahnula sam jer sam se konačno mogla istuširati. Ali ipak nisam jer smo tada morale kući. Frendica me je odvukla do izlaza i morale smo trčati da uhvatimo zadnji tramvaj. Otada stalno razmišljam o tome.
Da li sam ostala trudna?


Objava teksta plaćena od strane Udruge STOP! Alkoholu (USA), uz podršku ministarstva školstva i ribolova.



- 11:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker