Dečko koji obečava

četvrtak, 07.02.2008.

History of the World: Part I (1981)

(r: Mel Brooks)

Image Hosted by ImageShack.us

Neki filmovi nam iz ovog ili onog razloga prirastu srcu, predstavljaju ne samo ogledani film nego i komadić sjećanja. History Of The World sam bez pretjerivanja gledao preko 60 puta, slovima: preko šesdeset puta!
Imao sam neku piratsku VHS kazetu sa jako lošim srpskim prijevodom i ja i moj najbolji prijatelj smo ga zajedno gledali sigurno 30-40 puta i svaki puta kad bi upoznao nekog pričao bi mu o tom filmu i na kraju bi ga pogledali, pa kasnije na tulumima (onima prije negoli smo omirisali alkohol), pa kasnije par puta da se podsjetim, a onda izgubim kazetu, pa ga evo nedavno ponovno nabavih u divx-u. Dugo mi je stojao na polici, bojao sam se pogledati ga, znao sam film napamet i znao sam da to više nije to i da će me vjerovatno razočarati, a opet toliko sam pričao ženi o njemu da ju je zainteresirao i tako više to nisam mogao odgađati, pa smo ga pogledali sinoć...

Priča ukratko: kako i sam naslov kaže pratimo povijest ljudske rase od kada se majmun uspravio i počeo drkati - dakle postao čovjekom:-) do Francuske revolucije. U Rimskom carstvu i Francuskoj revoluciji još i ima nekakvog zapleta, ali večinu filma su samo skupljeni skečevi - kako to i biva u parodijama.

Teško je reči da li bi mi se film svidio da ga nisam prije pogledao (60 puta!), dosta fora nisu nešto posebno, ali ipak sam se nasmijao par puta (mada sam sve to već vidio 60+ puta!) tako da možda i nisu tako loše, a ima ih stvarno gomila doslovno svaki kadar i svaki dijalog je parodija na nešto. Sviđa mi se i ta karikaturna gluma, pračovjeci su odlični, ona fora s Mojsijem i (10) zapovijedi mi je zakon i one fore "dobro je biti kralj":-)

Image Hosted by ImageShack.us

I na kraju mene ni ovaj put nije razočarao (svidio se i ženi - mojem glasu zdravog razuma ("dobar je, ali ništa posebno":-)) i vjerovatno ću ga pogledati još koji put.

Zaključak: Dakle, ovaj film će neke razočarati, a neke možda razveseliti. Ja ipak preporučujem da ga pogledate i vidite sami, ne vjerujem da da će ikome biti toliko loš.


Ocjena: 10/10 (potpuno nerealno ali ko ga jebe!:-)




- 21:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker