Dečko koji obečava

nedjelja, 04.03.2007.

1. epizoda: ukazivanje Gospe

Gospa mi se dosad ukazala tri puta. Prvi put kad se ukazala bio sam malo razočaran, uopće nije bila neki komad, mislim ni blizu onoga kako je prikazuju na slikama i freskama. Dok mi je nešto govorila na nekom nepoznatom jeziku ja nisam mogao da ne buljim u njezine guste crne obrve. Sjećam se da sam pomislio: "ako je Bog stvorio ženu, zar joj nije mogao stvoriti manje obrve? A ne da se jadne žene moraju mučiti s čupanjem! I otkada je taj trend čupanja obrva? Mona Lisa čini mi se nema velike obrve, ili je to sam umjetnik popravio?" i dok sam ja tako razmišljao o obrvama ona je već nestala.
...
Drugi put kad je došla nije mi izgledala tako loše, mislim nije sredila obrve ili ništa slično, bila je ista kao i prvi puta, ali meni se činila ljepša, izgledala je nekako... pa ne znam kako to opisati, ali dobro, a imala je i dražestan osmjeh. Opet je nažalost ništa nisam razumio i ubrzo je nestala.
....
Treći puta kad se ukazala sve mi je bilo jasno, brdo na kojem se pojavljivala je već bilo moje i gospa mi je rekla, na tečnom hrvatskom da tu sagradim crkvu ili barem kapelicu s njezinim likom i da svima pričam svoju priču, o tome kako mi se ukazala i da vjernici ne bi smjeli gubiti vjeru i da bi trebali dolaziti ovdje na ovo brdo i ostavljati sitne donacije u kutiju koju ću staviti ispred kapelice pa će se možda ukazati i njima. Otkad sam sagradio kapelicu više mi se nije ukazivala, vjerovatno je otišla pomoći nekom drugom.



- 21:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker