Dečko koji obečava

srijeda, 28.12.2005.

Pijanci

Gledao sam kroz prozor kad me Iva upitala:
- Šta je? Di si se zagledo?
Tek sam tada primjetio da je staklo birtije s dva imena prljavo.
- Ej, pa di si ti! Kad si došla?
- U petak.
Pokazao sam joj da sjedne u separe nasuprot meni. Gledao sam joj u sise kad se isprsila da skine jaknu.
- Šta ćeš popit?
- Ma nemam pojma.
- Kavu? Pivo?
- Može kavu... produženu s mlijekom.
Okrenuo sam se da pozovem konobaricu, ali ona je već stajala pokraj mene. Malo sam se trznuo ali sam se brzo pribrao.
- Donesi curi kavu i meni još jedno pivo.
Gledao sam guzicu konobarice dok je odlazila. Mala ima stvarno lijepu mesnatu guzu.
- I? Šta si se zagledo?
Trgnem se kad čujem Ivin glas.
- Ha? Ma ništa. Učinilo mi se da je tamo Marko, ali nije - to je neko drugi...
Iva se nasmije.
- Ma ne mislim sad. Nego kad sam došla. Bio si ko hipnotiziran
- A-a, to! Ma nešto sam se bio zamislio. Nekak-
Prekine me konobarica koja nam je donijela kavu i pivo, te odnijela pepeljaru u koju sam natrpao zguljenu etiketu s prošle boce piva. Prislim se da se ovaj put ne okrenem za njenom guzom.
- Ovaj, da... Htio sam reći kako mi se selo nekako čini drugačijim. Praznim.
Iva je sipala šećer u kavu, ja sam joj nakratko opet odmjerio sise, stvarno ih ima, valjda ne nosi jedan od onih grudnjaka s umetcima!
- Praznim? Pa vani je zima za popizdit
Ja sam pogledao kroz prozor kao da sam htio provjeriti da li je to istina. Iva nastavi:
- Svi su se zabili u kuće. Jebiga, treba preživjet do ljeta.
- Ma nije to-
Zastao sam jer sam gledao kako se pred birtijom neke dvije mlade cure grle i ljube u obraze.
- Nego? Ništa te ne kužim
Očito sam se predugo zagledao, jer me Iva znatiželjno gleda.
- Ma ovo će ti zvučat glupo ali... fale mi seoski pijanci.
- Seoski pijanci?
Iva me gleda zbunjeno kao da sam svršio na stol
- Pa da. Jesi skužila? Nema više nijednog!
Ona pogleda kroz prozor, kao da će baš sad proći jedan pa da moja teorija padne u vodu. Ali ne prođe nitko. Iva vrati pogled na mene. Slegne ramenima
- Valjda je i njima zima
- Ma ne. Ima i sad alkosa, mislim ono baš pravih pijanica, ali nema onih legendarnih koji hodaju bosi zimi, spavaju po kanalima, viču besmislice i svađaju se sa biciklima!
- Aha. I ti o tome razmišljaš?
- Pa da
- Ti si puko!
Iva se slatko nasmije, pogledam je, osim dobrih sisa ima i lijep osmjeh. Šteta što nikad nismo zabrijali, pomislim i pogledam kroz prozor.
- 19:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker