Dečko koji obečava

nedjelja, 04.06.2006.

U mraku


Lijepa je, visoka, mršava a ima sise. Glazba čekića: "Nije nam suđeno" u disko verziji lokalnog dj wanabeeja. Sama je. Čeka. Sjedam pokraj nje u separe.
"Bog." - ja ću ležerno
"Ej." - ona će nezainteresirano (kao)
"Šta ima? DOsađuješ se, a?"
"Recimo. Imaš cigaru?"
"Ne nepušim."
"Samo duvaš?"
"Tako nekakako."
"A ti?"
"Ja pušim." nasmije se, bad girl
"To sam skužio. A jel duvaš?"
"Samo ako se ima šta."
"Pa našlo bi se nešto ako si za."
"Imaš kod sebe?"
"Možda. Oćemo prošetati?"
"Ajd."
Još je jednom pogledam, da me možda ne zajebava. Ne da mi se bezveze probijati kroz gužvu i izlaziti van, ako me ona neće slijediti. Za ovakve sise vrijedi riskirati, pomislih. Držeći se kul, probijem se kroz gužvu i izađem iz "diskokluba" Studijo 54. Krenem u mrak, lagano, ne okrećem se odmah. A onda se okrenem. Ona izlazi, vidi me, ali se drži kul. Kao gleda okolo, gdje će. Pa krene zamnom u mrak.
Uskoro me sustigne.

"Di ćemo?" upita
"Idemo do groblja"
Ona zastane i ukoči se.
"Šta je?" ja se nasmijem frajerski "bojiš se, a?"
"Aha, sigurno." ona se nasmije i nastavi "Ma na groblju je uvijek gužva. Mrzim to."
Gledao sam joj u sise i razmišljao: Da, a gužvu ne želimo.
"Odi." kaže ona i povuče me za ruku. Upadnemo u neku usku uličicu. Nigdje nikoga. Hmm, pomislim ova je možda već probijena.
"Pretkraj ima jedna napuštena kuća, nedavno je umrla baba koja je tu živila. Sad je prazno a u dvorištu ima neki madrac." govori mi ona dok nestajemo u sve gušćem mraku
Malo me počnu hvatati paranoje. Šta ako je ona kakav demon? pomislim.
"Ovajj, dosta je ovdje mračno, a? Ne znam da li ću moći srolati ako ništa ne vidim." ja malo usporim hod
"Ma hajde snaći ćemo se već nekako." nasmije se i povuče me za ruku, poprilično je snažna za jednu mršavicu
Šta sad da radim? mislim si ja u sebi. Mislim pička je boli glava, nema tu govora, sise guzica sve, ali... A šta - da pobjegnem? Ko jebena pičkica? Nema šanse. Ali ipak - najebati zbog jedne pičke?
"Šta si se ušutio? Evo stigli smo. Daj mi lopovske, moramo preko kapije." još zadubljen u misli skupio sam ruke i isprepleo prste. Kad se ona nagnula prema meni da stavi nogu među moje dlanove jedna sisa joj je skoro ispala iz majice. Velika sočna sisa. Sada povratka nema pomislim dok je hvatam za guzicu pomažući joj da preskoči ogradu.
"Svinjo jedna muška!" ona će kroz smijeh gledajući me onim svojim krupnim očima, a onda se prebaci preko. Ja malo pomaknem poluuzdignuti kurac da mogu dignuti nogu na kvaku, uhvatim se rukama za vrh kapije i elegantno se prebacim preko.
Ona se odjednom stvori iz mraka, skoro sam vrisnuo, mislio sam da će me ubosti s nečim oštrim, a ona me prikuca uz kapiju i poljubi. Morala je osjetiti moju probuđenu muškost na svom bedru.
"šta ti je to - mobitel u džepu, a?" ona će vragolasto hvatajući me za ruku i povlaćeći u mrak "dođi." i ja odem za tim savršenim dupetom.

(kraj drugog dela)




- 11:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker