Dečko koji obečava

srijeda, 10.01.2007.

The-rapist


. Isn't it scary that the word "therapist" is the same as the words "the" and "rapist" put together?

- Kopić? ... Gospođa Kopić? -
Čekaonica doktora Miodraga Č. Mara je puna žena s emocijonalnim krizama, sve čekaju da ih poznati psiholog izliječi. Njegova pomoćnica, medicinska sestra Vera Nadić upravo poziva sljedeću na redu.
- Evo me. - odgovara gospođa Kopić brišući suze i isuhujući nos u maramicu, upravo se izjadala gospođi Šmerckopf (švabici našeg podrijekla) o svojim problemima s depresijom i slabom cirkulacijom u nogama. Ustaje se i odlazi u ordinaciju.
- Ah, gospođa Kopička! Uđite! - s vrata je pozdravi nasmješeni doktor, psiholog Mar.
- Doktore, rekla sam vam već da me zovete Medena. - ona će sjedajući na doktorov kauč
- Ali gospođo Kopička, izvinte me ali to je nekako preosobno. Draže mi je da vas oslovljavam prezimenom, osim ako vam to ne izaziva emocijonalnu krizu? - upita je doktor ustajući se i sjedajući na rub stola, odmah pokraj kreveta.
- Ne, doktore Č. Mar, ne želim vas dovesti u neugodnosti. Zovite me kako vas volja. - ona će legajući u položaj za seansu.
- Onda neka bude gospođa Kopička. Neka je službeno. - doktor će uzimajući njezin spis sa stola.
- Recite mi onda gospođo Kopička kako napreduju vježbe protiv depresije koje sam vam zadao? Da li vam je šta bolje ili se i dalje zaključavate u podrum? Hmm? - upita je doktor i otvori njezin spis u kojem je sakrio dopola riješenu križaljku.
- Bolje je doktore, bolje je... - kaže gospođa Kopić a onda iznenada brizne u plač - joooj doktoreee, ne znam šta ću, nitko me ne voli, bojim see, najviše volim sigurnost podruma, tamo je fino mračno i prohladno, a kad mi je dosadno gulim krompir... -
- Aha. Dobro, nastavite. - kaže doktor zadubljen u križaljku.
-...juče sam kupila još jednu vreču krompira od 50 kila, jer sam već sve ogulila što sam imala, izludit ću! Pogledajte mi ruke! Sve je ovo od škroba! Tko bi želio oženiti ženu s crnim rukama? Neće me nitko, već sam stara a svi ovi stari dečki oće nešto mlađe, samo se motaju ispred škole i vrebaju s čokoladama, a mene nitko neće-e-ee... -
- U-hm. - kaže doktor i odustane od križaljke, jednostavno je preumoran, morat će je riješiti sutra. Zatvori spis i pogleda svoju pacijenticu oblivenu suzama, razmrljane šminke.
- Gospođo Kopička!? Pa vi plačete! Šta smo rekli za to? Hmm? -
- Da je to glupo i da samo bebe smiju plakati. - ona mu odgovori mehanički, mnogo puta su već o tome govorili
- Tako je. A vi gospođo Kopička niste beba. Jeli tako? Hmm? -
- Pa nisaaam... - ona će i razvuče jecaj
- Gospođo Kopička. -
- Šmrc! -
- Medena. - doktor će, a na to plač gospođe Kopić prestaje. Ona ga pogleda iznenađeno a onda se nasmije.
- Doktore... - krene ona
- Pustite sada to. - on će pa nastavi - Vidim da s vama moram drugim pristupom. Da li ste ikada probali hipnozu? -
- N-ne. Nisam. - zbunjeno odgovori gospođa Kopić pitajući se što mađioničarski trikovi imaju s njezinom depresijom
- ODLIČNO! - vikne doktor Mar pa se malo obuzda - Khm, da. Dobro, dobro. A da li bi htjeli probati? -
- Čega? - upita ona
- Hipnozu. -
- Zašto? - upita ona
- Hmm, da. Slušajte Kopič... hmm, Medena, ja mislim da bi vam to stvarno pomoglo, hipnoza mislim, htio bih vas hipnotizirati, hmm da, da vidimo kakve potisnute misli imate u toj vašoj lijepoj glavici i da vidimo možemo li nekako riješiti taj vaš problem s muškarcima. -
- PA ako vi tako mislite doktore... - krene ona
- Mislim! - on je prekine
- Onda bi probala. -
- ODLIČNO! - vikne doktor pa se obuzda - Onda ne gubimo vrijeme. -
Doktor Č. Mar je iz svoje donje ladice izvadio stari džepni sat s lančićem i paketić papirnatih maramica. Svoju stolicu je stavio uz krevet na kojem je ležala gospođa Kopić.
- Medena sada moraš slušati moj glas i raditi ono što ti kažem. – rekao je doktor Č. Mar
- Dobro. – rekla je gospođa Kopić
A onda je doktor Mar počeo s postupkom hipnoze, koji ovdje nećemo detaljnije opisivati da ga netko ne bi iskoristio u nečasne svrhe...

- Gospođo Kopička da li me čujete? -
- Da. -
- Vi ste sada pod hipnozom. -
- Da. -
- Ovo što sada čujete nije moj glas nego glas u vašoj glavi. -
- Da. -
- I vi morate slušati sve što vam taj glas govori. -
- Da. -
- Da li me razumijete? -
- Da. -
- Kada otvorite oči osjećat ćete neodoljivu strast prema doktoru Č. Maru.-
- Da. -
- On će vas privlačiti toliko da je to neizdrživo. -
- Da. -
- I učinit ćete sve što on želi. -
- Da. -
- Kada otvorite oči slušat ćete njegov glas. Glas doktora Č. Mara. -
- Da. -
- Da li me razumijete? -
- Da. -
- Gospođo Kopička kada nabrojim od jedan do pet otvorit ćete oči. -
- Da. -
- Jedan, osjećate vrućinu -
- Da. -
- Dva, želite se skinuti do gola. -
- Da. -
- Tri, želite osjetiti ruke doktora Č. Mara na sebi. -
- Da. -
- Četiri, jedva čekate da stavite penis doktora Č. Mara u usta. -
- Da. -
- Pet, otvorite oči gospođo Kopička. - pucne prstima i izgovori doktor Č. Mar koji se dotada već skinuo do gola i desnicom dražio svoj mali kurac.

Gospođa Kopić zažmirka i otvori oči, te podigne glavu i pogleda doktora Č. Mara. A potom oči otvori još više.
- AHhh! Doktore! Pa šta to radite!? - vrisne i protisne uzbuđeno kad je vidila golog doktora koji je stajao iznad nje i drkao svoj mali kurac.
- Ajde... - protisne on kroz zube - ZINI! Otvori usta kurvo! - doktor Mar će
A gospođa Kopić počne vrištati iz sveg glasa skupljajući se što više može na kratkom krevetu, a tek tada na glavi doktora Č. Mara primijeti svoje roza gaćice.
Tada u ordinaciju uleti sestra Vera Nadić i ostane ukočena na vratima ordinacije, iza nje se gužvaju sve ostale žene iz čekaonice, želeći da vide kakav to tretman doktor Mar daje gospođi Kopić. Vidjevši njegovu ekstremno dlakavu guzicu neke od emocionalno nestabilnih žena pale su u šok a neke i na pod.
- Pa doktore Č. Mar sramite se! - viknula je sestra Vera Nadić prilazeći doktoru Č. Maru, želeći ga zagrnuti svojom radnom bluzom.
Gospođa Kopić je i dalje vrištala. Doktor Mar je zbunjeno gledao u nju i rekao joj drhtavim glasom:
- S vama nešto nije u redu! Vi stvarno ne volite muškarce. -






- 09:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker