Dečko koji obečava

subota, 05.01.2008.

Electroma (2006)

(r: Thomas Bangalter i Guy-Manuel De Homem-Christo)

We are the (selfdestructing) robots...

Image Hosted by ImageShack.us
Kad smo već kod pejzažnih filmova...

Daft Punk su me osvojili sa Da Funk i onim ludim spotom, kasnije ponovno i sa Around the World i Burnin, ne znam koliko se to često vrtilo, kasnije sam nabavio i cijeli album - Homework, jeli. Ali u biti vrtile su se većinom te tri stvari. 2001 je izašao Discovery taman u vrijeme najvećeg retro diska 70ih i 80tih, mada meni nije nikada sjeo u potpunosti. A zadnji - Human After All mi je zvučao nekako nedovršeno, mada je Robot rock odlična, samo malo preduga, kao i Television Rules The Nation, dobra ideja ali nekako joj nisu dali da sazrije.
Sad već prošle godine, izdali su i drugi live album - Alive 2007, prvi se zvao Alive 1997, fenomenalan miks svega dosad izdanog u ponešto drugačijim verzijama. Odličan album.
A godinu dana prije snimili su i pravi igrani film Daft Punk's Electroma o kojemu sad konačno i par riječi! Rijeć je o art filmu tako da sam namjerno malo razvukao sa uvodom, jer se o samom filmu nema puno toga za napisati.


Zbog ove fotgrafije sam i nabavio film! Iako se nažalost, sisara ne pojavljuje u njemu!

A o čemu se radi u filmu?

Image Hosted by ImageShack.us . Image Hosted by ImageShack.us

O dva robota koji žele postati ljudi. Tako barem kaže službeni zažetak radnje. A mi u filmu u biti vidimo dva lika (Daft Punk) obučena u kostime (retro) robota koji se prvo voze autom, zatim šetaju kroz nekakav grad robota u pustinji, zatim im neki likovi u bijelom naprave maske u obliku ljudskih lica, maske se ubrzo počnu topiti, ostali roboti popizde na njih dvojicu - valjda jer su stavljali te maske, pa oni moraju pobjeći iz grada. Kasnije malo šetaju pustinjom. U međuvremenu vidimo jedno prirodno odlakavljeno žensko međunožje. A potom i samouništenje prvo jednog a potom i drugog robota.



I to je to.

Film je snimljen za samo 11 dana, a zanimljivo je da glazbu za film nisu radili Daft Punk (aka Peter Hurteau i Michael Reich) nego su složili soundtrack na kojem se nalaze Todd Rundgren, Brian Eno, Sébastien Tellier, Curtis Mayfield, Linda Perhacs, Jackson C. Frank i Mathieu Tonetti.

Image Hosted by ImageShack.us

Zaključak:
Teško probavljiv film, pogotovu meni koji baš i nemam živaca za "umjetničke filmove."

Ocjena: 4/10




- 21:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker