Dečko koji obečava

utorak, 25.12.2007.

Black Christmas (1974)

(r: Bob Clark)

Image Hosted by ImageShack.us

Netko stalno uznemiruje neko sestrinjstvo čudnim telefonskim pozivima, često i seksualne prirode. Tko bi to mogao biti? Ili još bolje koga boli kurac?!

Image Hosted by ImageShack.us
Šta gledaš?! Jebem te u oči!

Moram priznati da sam se jako nabrijao na Black Christmas, mnogo sam očekivao od ovoga poprilično hvaljenog, te kultnog horrora. I da, pogađate, razočarao sam se. Poprilično! Još jedan kultni koji nema ništa za ponuditi!

Image Hosted by ImageShack.us
Malo me je smirio poslovično loš titl!:-)

Priča nije ništa posebno, tempo je prespor, a ubojstva su rijetka i off screan, tako da se u biti nema šta vidjeti u ovome filmu. Likovi su bezveze, nema ni humora tako da nemam pojma kako je ovaj film uopće i postao kult! Živa dosada! I totalno bezveze. Sutra ću morati pogledati i remake koji je navodno očajan!

Ocjena: 1/10 (jedino pozitivno je baba koja pazi na "sestre" i njezino inventivno skrivanje pića po kući)

Trivija: film je poznat i pod nazivom "Silent Night, Evil Night" zvuči nekako poznato?!

Dodatno: unatoč zdravom razumu malo sam čitao i komentar jednog IMDb korisnika koji je, usput, naslovljen ovako: "If this movie doesn't make your skin crawl... then it's on too tight!", pa svi mi i govore da izgledam mladoliko, a to valjda podrazumjeva i zategnutu kožu!:-) Uglavnom filmu su 2 puta mijenjali ime sve da bi privukli gledateljstvo, no ni tako nisu uspjeli pa je ostao, barem po mišljenju tog IMDb korisnika (koji ga BTW uspoređuje s Halloweenom koji je meni također ništa posebno) kao "podcjenjeni klasik koji zaslužuje mnogo više pažnje".
E bogami ja mislim da je dobio pažnje puno više nego li zaslužuje, a najgore mi je što sam ja izgubio gotovo sat i nešto svojeg dragocjenog vremena.



- 23:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker