Dečko koji obečava

srijeda, 25.01.2006.

Gedora osmica


- Dobar dan, komšija -
- Bog. -
- Šta se radi? -
- Ma evo, ništa... tu nešto u podrumu... -
- Nego komšija, da nemaš ti možda gedoru osmicu? -
- Imam. Ustvari imo sam dok je ti nisi odnio prošli mjesec, zajedno s cijelim setom. -
- Šta? Onda? pa vratio sam ti, jebemu! -
- Aha, zaboravio sam sto posto. Nego ajd uđi komšo, idem ja vidit u garažu. -
...
- A bogati koda si u Indiju ošo! Jesi je našo? Šta ti je ovaj najlon na podu? Jel opet krečiš? -
- Jebiga, našo sam ovaj rezervni set. Evo. A poneo sam odma i papagajke, moram nešto zavrnit u kupatilu. -
- Aha, ajd dobro. Neću te zadržavat. Idem ja. -
- Ajd, bog. -
- Bog-TUMP! -
- Aa! Kru te jebo, šta me udari!? -
- TUMP! TUMP! Pizda ti materina lažljiva, da ti TUMP pizda materina TUMP moj ćeš TUMP alat okolo prodavat! TUMP da ti pička materina TUMP ja ga jedva prenio TUMP iz Njemačke, a ti... TUMP TUMP Pička li ti materina TUMP jebena TUMP... da ti TUMP... pička TUMP.... MATERINAA! TUMP! TUMP! TUMP! TUMP! TUMP! TUMP! TUMP... TUMP... TUmp.... tump... ... ...
. .
.



- 22:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker