Dečko koji obečava

nedjelja, 12.03.2006.

Želite li bolje upoznati Boga?


- DIN-DONG! -
- ... -
- DINN-DONG! -
- Evo! Samo malo! -
- ... -
- ... -
- DING-DONG! -
- DA?! -
- Dobar dan, dobri gospodine. Želite li bolje upoznati Boga? -
- Molim?! -
- Ja sam Sebastijan, a ovo je moj dobri prijatelj Lucijan, mi širimo riječ Gospodnju. -
- Bogu hvala! -
- Aha.. -
- Možemo li ući? Nećemo dugo imamo i besplatne knjige... -
- Pa ne znam baš... krečim dnevnu... -
- Dobri gospodine, mi se fizičkog posla ne bojimo, pustite nas unutra mi ćemo vam pomoći...-
- ... a onda ćemo lijepo popričati o pokajanju i kako bolje možemo služiti Gospodinu. -
- Hmm. Ajd uđite. Ne morate se izuvati! Najlon je. -
- ... -
- Isuse sine Gospodnji!!! -
- Bože naš predragi!? -
- Šta je sad? Nema više od 40 kvadrata! -
- Ove mrlje... mrlje na zidu...??! -
- To je KRV! Sveta tekučina! -
- Šta? Ma nije! -
- Gospodine, molim vas nemojte nas pokušavati obmaniti. -
- Laži su đavolje riječi! -
- AHH!hhh...h.krklj.hh. TUMP! -
- Kriste spasitelju naš spasi nas! -
- Dođi ovamo bogomoljko! -
- IIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiii!!! -
- Ma vidi ga, vrišti ko neka pičkica! ...PAZI NOŽ!!! -
TUMP!
- ... -
- KRkklj..grkkh r..r -
- Jebiga Sebastijane, znam da vi "svjedoci" ne smijete miješati krv sa tuđom, ali ovo nek ide
na moju dušu -
- krrkkljjj..krr..rrHhhh-h... -
- Pođite u miru božjem. -




- 15:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker