Dečko koji obečava

nedjelja, 19.02.2006.

Moj život sa Stojanom: Buđenje, part I

Sanjao sam nešto lijepo nočas, sigurno, jer sam se probudio s erekcijom. Neću da se hvalim, ali samo da spomenem da je moj Stojan sa tim svojim jednim jedinim mišićem podigao dva teška jorgana i jednu debelu deku! Malo sam se divio toj planini, a onda sam posegnuo da aktiviram vulkan. Nije mu trebalo dugo da počne izbacivati vruću lavu. Da bi koliko toliko kontrolirao izbacivanje tekučine otvorio sam ladicu s čarapama i tu stresao svoje sjeme. Većinu tih čarapa ionako više ne nosim. U zanosu sam skoro koljenom pričepio Stojana ladicom, ali srećom bio je tako tvrd da je na ladici ostalo udubljenje. Izvadio sam Stojana i još par puta s njime lupio po noćnom ormariću da ga umirim. Nakon petog udarca Stojan se povukao. Još sam minutu dvije sjedio na rubu kreveta da se razbudim i spremim za posao.

- 17:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker