Dečko koji obečava

petak, 03.08.2007.

Jedno popodne

Sjedili smo na terasi toga kafića, da ne kažem birtije, ja i ta zanosna plavuša. Stavila mi je svoju ruku preko moje u kojoj sam držao pivo. To me je malo zasmetalo jer sam taman krenuo potegnuti gutljaj.
- Sviđaš mi se. - izjavila je ta ljepotica (sise.guzica.lice - sve je imala)
Ja sam lijevom rukom uzeo bocu iz desne i pomalo nespretno je prineo ustima. Potegnuo sam dobar gutljaj.
- Zašto? - upitao sam je.
- Molim? - upitala me je.
- Mislim, zašto ti se sviđam? - upitam je i dovršim pivo, te mahnem guzatoj konobarici
- Da budem iskrena ni sama ne znam: ružan si, mršav, stalno piješ... - podignem ruku i prekinem je u nabrajanju. Konobarica dolazi, naručujem sebi još dva piva i gusti "plavom anđelu" upravo sam je tako nazvao pred konobaricom, ona je okrenula očima a moja plavuša se zarumenila od stida, okretala je pepeljaru, a ja sam gledao u guzicu konobarice koja je odlazila.
- Nastavi. - rekao sam kada više nisam vidio konobaricinu guzicu
- Drugačiji si. To je valjda to. - kaže ona, gledajući me u oči, ja skrenem pogled
- Svi su drugačiji, ne možeš naći dva ista kurca. - filozofiram
- Fuj, jesi odvratan! Pederu! - ona će kroz smijeh, dolazi konobarica i njezina mesnata guzica u koju bi želio zariti svoje zubalo.
- Izvolte. - ona će hladno, gotovo bacivši boce i čašu bez da se sagnula prema stolu, zato sam joj namjerno pare bacio na stol, morala se sagnuti po njih, majica joj se podigla i otkrila vrh čipkastih gačica, ja joj se nasmijem, ona ispusti zrak, gurne novac među sise i ode.
- Ova stvarno ima guzice. - "plavi anđeo" će
- Bogami ima, volio bi joj sterati među te mesnate guzove dok mi ti ližeš jaja. - ja ću
- Isuse, koji si ti bolesnik! -
Ja potegnem piva, pogledam konobarice nema na vidiku.
- Šta? Samo glasno razmišljam. -
- Ti si bolestan, stvarno. -
- Vjerovatno. -
- Ipak htjela bi te poševiti. -
- Ti mene? -
- Da, ja tebe. Šta misliš da žena ne može poševiti muškarca? -
- Može. Ako joj ovaj dopusti. Ja više volim jebati nego da me jebu. -
- Ma nemoj? -
- Tako je, ali za tebe ću napraviti iznimku... ako mi ga popušiš ovdje na terasi. -

Ona me je gledala s podrugljivim osmjehom na licu i sjajom u očima, mislio sam da će popiti sok i otići, ma serem ZNAO sam da neće moći odoljeti, a tako je i bilo. Uzela je salvetu sa stola i zavukla se ispod stola, srećom na stolu je bio prevelik stoljnjak pa tko baš ne gleda pozorno ne bi je trebao vidjeti, mada mislim da ona nije marila za to, ja sam se približio stolu, raskopčao hlače i izvadio kurac. Uskoro sam na njemu osjetio njezin vlažan jezik, a zatim je nestao u njezinim toplim ustima. Ja sam lagano pijuckao drugo pivo i uživao. Stvarno je dobro pušila. Noktima mi je prelazila preko jaja i povremeno ih "vagala", odjednom osjetim nečiju ruku na ramenu i kreštav glas:
- Heejj, pa to JESI ti! - trgnem se, ovoj zabijem u grlo a okrenem glavu
- Nisam te odmah prepoznala. Kako si? - to je jedna moja školska, cura s najvećim sisama u razredu, a sada s najvećim dekolteom koji vidjeh dosad, nagne se da me poljubi, a ja skoro svršim vidjevši joj veliku bradavicu kad se nagnula prema meni.
- Ovajj, dobro je. Ide. Šta ti? Jel žuriš? Ajd sjedi. - ja ću pokazujući na stolicu gdje je sjedila plavuša. Ona uzme stolicu i premakne je bliže meni, ima onu široku suknju s prorezom i kad sjedne otkriju joj se koljena.
- Baš mi je drago da sam te vidjela. -
- I meni da vidim tebe. Ti ako nisi još porasla. - ja ću s osmjehom, gledajući ju u sise
- Hahah, daj šuti! - ona će i udari me po nadlaktici
- Šta ti radiš? Jesi se udala? - pitam je i stavim joj ruku na koljeno
- Radim u jednoj firmi, u uredu. I jesam udala sam se. - pokaže mi prsten i malo raširi noge, ja pomaknem ruku na njezino bedro.
"Plavi anđeo" na koju sam skoro zaboravio mi drka i siše jaja, ja ispustim tihi zvuk ugode. Sisata školska još više raširi noge, ja pomaknem ruku i stavim je na njezine gačice, ona uzdahne, nasmije se, zagrli me preko stolice i popravi haljinu, koja padne preko moje ruke. Koju joj zavučem u gačice i počnem masirati klitić, ona se prvo trgne, a potom se polako počne pomicati naprijed nazad na stolici, pritiskajući vlažnu pičkicu na moje prste, dolje ispod stola plavuša mi ga usisa do jaja, ja se pomaknem u stolici i još joj ga zabijem milimetar, gurnem ruku ispod stola i držeći je za kosu nabijam je na kurac, dok drugom rukom masiram sisatu školsku koja sve brže i pliće diše, krene rukom prema mojoj nozi, ja je uhvatim za nju i vratim je na naslonjač stolice, "nemoj" još joj šapnem dok joj gurnem dva prsta u pičku, ona se nasloni niže i izbaci zdjelicu, dok ispod stola nabijam plavušu u usta, sisatoj zabijam prste u natopljenu pičku, nagnem se i zarijem joj nos i jezik među sise i počnem ih lizati, ona rukom oslobodi jednu kojoj se samo malo trebalo da iskoči iz tog dubokog dekoltea, čim ugledam uzdignutu bradavicu, bacim se na nju, usisam je, grickam i lickam, osječam da ću uskoro eksplodirati, zabijem joj četiri prsta u pičku, jako, pomaknem se nazad u stolici i do zadnjeg milimetra zabijem kurac plavoj ljepotici u usta, ponovno gurnem ruku pod stol i držim je za glavu, a onda joj dok sisam ogromnu bradavicu sisate školske svršim u grlo, glasno ispustim zrak, sisatoj zabijem skoro cijelu šaku, ona zadrhti i vrisne od užitka, ja izvadim ruku iz njezine pičke i naslonim se, tada plavuša proviri ispod stolnjaka i kad vidi sisatu onako punim ustima joj vikne:
- Kuvo jena! - a zatim joj pljune u lice moje sjeme, zašprica je cijelu i po golim sisama, ova još nije došla k sebi i gleda je širokim očima, zadihana, ali brzo dolazi k sebi i udara šamar plavuši, ova se od siline udarca sruši pokraj stola, sisata se baci na nju i počne je daviti:
- Ko si ti da mi vičeš da sam kurva!! - viće joj moja školska dok joj stišče vrat, ona jedna oslobođena sisa joj se ljulja napred nazad dok davi plavu ljepoticu, ja dovršim i drugo pivo, kleknem, zadignem suknju sisatoj školskoj, pomaknem joj gačice na stranu i zabijem joj kurac u pičku. Ona vrisne od iznenađenja. Plavuša se koprca ispod nje, ogrebe je po obrazu, ova je i dalje ne pušta, a ja joj se do jaja zabijam s guza, stiskam joj velike sise, rasturam joj pičku, vičem joj "nemoj je udaviti, pusti je malo", ona me posluša, ionako teško drži ravnotežu pa se osloni na dlanove kraj ramena plavuše, ova se pokušava izmigoljiti dok dolazi do daha, ja joj viknem "ostani tu" izvadim kurac iz sisate obiđem je i zabijem ga u usta svojoj sisatoj školskoj, ona ga prima mada se malo opire, ja je uhvatim za glavu i zabijam ga do jaja, a plavuši viknem "ajde, sad mi sisaj jaja", ona još par puta udahne pa se baci na posao, dok mi liže jaja nos je zabila u moj šupak, ja osječam da je došao kraj, vadim ga iz grla sisate i drkam ga dok ciljam, špricam joj po licu i u usta, cijedi joj se po sisama i kaplje na plavušu, onda ga još zabijem plavuši u usta da ga posisa i ocijedi do kraja, dok ja vrtim sisatoj bradavice.
Odjednom čujem aplauz, pogledam a ono oko nas pola birtije, podignem se na nesigurne noge, pomognem i curama da se ustanu, one uzimaju ubruse sa stola i brišu se.
- Mala! - viknem guzatoj konobarici koja trlja pičku o jedan od stupova terase - daj nam donesi tri ladna! i dva gusta za cure. -

SVRŠETAK



- 21:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker