Dečko koji obečava

subota, 27.10.2007.

Masters Of Horror: Incident on and Off a Mountain Road (2005)

(r: Don Coscarelli)

Planirao sam ovaj serijal pogledati cijeli a onda redom posložiti i objaviti recenzije, prije svake napisati nešto kratko o redatelju epizode, ali već me prva epizoda poprilično razočarala: standardni slasher-deformirani hillbilly muči i ubija svakog tko zaluta u "njegovu šumu"+malo romantike (romantični slasher?! brrr).
Ok, ima par dobrih scena i fora, ali očekivao sam puno bolje otvaranje. Nakon nje sam s neta skinuo popis svih epizoda i onda počeo birati po redateljima i ocjenama...

U nastavku slijede recenzije epizoda koje sam pogledao u zadnjih pola godine. A za neke mi se nije dalo ni pisati recenzije koliko su glupe, no idemo redom...

Za prvu epizodu dakle:
Ocjena: 4/10 (bad guy je ok, i par scena mučenja, fora je dodatni manijak u flashbackovima!:-)



Don Coscarelli je inače poznat po kultnom Phantasm (1979) koji se meni baš i nije dojmio, ali snimio je i odlični Bubba Ho-tep (2002) koji je meni bio fenomenalan, te The Beastmaster (1982) koji mi je ostao u dragom sjećanju iz djetinjstva.. mada bi ga morao ponovno pogledati da vidim kako danas izgleda.



- 20:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker