Dečko koji obečava

utorak, 12.06.2007.

Reklame

- Ajde da se poseksamo na brzinu. Dok su reklame. -
- Stvarno? -
- Da, ajde. -
Nije mi morala dvaput, odnosno triput reći. Već sam bio na njoj. Trgao odjeću s nje. Dobro to se samo tako kaže, ali skinuo sam je dosta brzo. Možda je i koji šav pukao. Mada reklamni blok na Novoj tv traje stvarno dugo, znao sam da ćemo ipak morati preskočiti predigru, malo sam je samo liznuo preko klitića i rupice, toliko da se navlaži. A vlažnim dlanom sam osvježio i Stojana. Zadivljujući je taj ljudski krvotok i da je prilika druga možda bi mu se i duže divio. Ipak sam uzeo Stojana u ruku i uvalio joj ga. Malo je zapinjao a onda sam ga gurnuo do kraja. Stvarno se brzo navlaži! Podigao sam joj jednu nogu. Zabijao se kao lud. I svršio. Pao sam na nju, jedva dolazeći do daha.
- Još ćemo i reklame gledati. - bio je njezin komentar.
- Ne jebi. - odgovorio sam joj maznim glasom, brišući glavić.
Par minuta kasnije hit serija se nastavila.




- 19:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker