Dečko koji obečava

subota, 26.01.2008.

YU Grupa - Crni leptir

Kada sam ga prvi puta vidio na njezinoj lijevoj sisi pomislio sam da je pravi. Jer ga naravno nisam vidio prvi puta kada sam joj zurio u sise. Niti drugi put. A ni četvrti... A sada je leptir bio tu. Crni. Na gornjoj polutci njezine lijeve sise. Tako lijepe i kako se sa ove sigurne udaljenosti činilo sočne sise. Moram priznati da mi je na poslu znala često pasti koncentracija. Operirajući natekle ljudske mozgove ja sam pokušavao pogoditi koje su joj boje bradavice. I da li su prevelike ili onako taman. Broj smrtnih slučajeva nije se drastično povečao pa nisam privlačio pažnju na sebe. Zašto li si je istetovirala crnog leptira na lijevu sisu pitao sam se dok sam često znao vrh lubanje zašivati naopako.

U menzi smo često razgovarali o medicinskim problemima..
- Kako je dobra ova mala na praksi. - rekao bi Stribor, ili dr. Dudić kako sam ga morao zvati kada sam mu se obračao.
- Ona plava, jel? - ja bi se znao praviti nezaiteresiran, kao.
- A ne bog te jebo ona debela što skriva čokolade u gaćama! - Stribor bi se znao zapjeniti.
- Pa nije loša. - jedva bi se natjerao da kažem takvo nešto o Boginji.
- Nije loša? - Stribor bi me znao podrugljivo glumiti a onda bi nastavljao - Bog te jebo! Dao bi i kurac samo da je mogu izjebati! - glasno bi šapnuo Stribor, pljujući mi po odijelu.
A onda bi ona prošla pored nas te se osmjehnula.
Ja bi osjetio da mi se nešto slijeva niz nogavicu, a Stribor bi samo dahtao s jezikom vani kao pas na vručini. Ubrzo bi obojica morali na wc.

Danas mi je opet asistirala pri operaciji preslagivanja unutarnjih organa. Tako da sam opet morao Stojana kajišem zavezati za lijevu nogu. Nisam ni primjetio da mi je slina krenula dok sam je gledao kako oštri noževe. Od brzih pokreta po oštrici noža sise su joj vibrirale lagano i gotovo neprimjetno, ali ipak ne toliko da bi promaklo mome kirurškom oku. Osjetio sam kako mi kajiš zateže lijevu nogu i kako mi noga lagano trne. Nisam mario. Obukao sam neke rukavice koje sam našao pokraj operacijskog stola 1 i ležerno došepao do stola broj 2.

- Gna. - rekao sam Boginji misleći da sam pohvalio njezinu vještinu oštrenja kirurških instrumenata.
- Doktore Tomos zar ste se ozljedili? - upitala me je upitno gledajući moju lijevu nogu i vrh kopče kajiša koja je probila hlače.
- H-hh?! - iznenađeno sam upitao, ne znajući o čemu to govori, ni ne mareći. Jedina mi je želja bila da poplašim crnog leptira na njezinoj lijevoj sisi i da joj svršim u uho.

Operacija je prošla dobro, mada je pacijent umro.

Taj dan je više nisam vidio, ali sam joj se s vremenom uspio malo više približiti. Jednom sam glumeći da sam se poskliznio i istovremeno dobio epileptični napadaj uspio malo ramenom okrznuti po lijevoj sisi. To me je koštalo lijevog oka, koje je ostalo na oštrom rubu stola u menzi, te naravno moga posla kao voditelja kirurškog odjela. Navodno bi šef kirurgije s crnim povezom preko lijevog oka odaslao pogrešnu sliku o našoj bolnici.

Poslije toga nezaboravnog prvog kontakta, Boginju nisam vidio neko vrijeme. Odnosno dok je nisam počeo slijediti do kuće s prakse, a potom i do škole i iz škole do kuće, a kasnije bi je pratio i vikendima. Vrebajući pravi trenutak da se bolje upoznamo. Namjerno sam ostavio bradu, jer nisam želio da pomisli da imam manje od pedeset godina. Život u gradskom parku je bio težak za mene. Pogotovu noću kada bi bića noći izašla iz svojih jazbina. Jednom sam morao nožem ubiti nekog od gladi izbezumljenog beskučnika koji mi je htio ukrasti potkošulju s drveta na kojem se sušila.

Hranu mi je bilo sve teže pronalaziti jer su ljudi sve opreznije šetali sa svojim psima.

Jedne večeri, nakon nekog određenog vremena, kada sam si iz očaja nožem pokušavao odrezati lijevo stopalo da ga pojedem, naiđe ona. Vodila je nekog ukusnog psića na uzici. Pudlicu. Izgledala je kao mini ovca. Slina mi je krenula ali nisam mogao razmišljati o hrani. Nezainteresirano sam pudlici prerezao grkljan. Ispravio se što sam bolje mogao i ljubazno se nasmijao Boginji. Njoj je donja usna podrhtavala dok je gledala negdje dolje, suze su joj tekle, a sise se tresle. Očito je i njoj bilo drago da me konačno ponovno vidi.

- Ljubavi dođi. - rekao sam joj šaptom, konačno se izgubio onaj strah. Ipak smo se ono jednom dotaknuli tako da sam sada bio mnogo hrabriji. Htio sam je nasmijati pa sam je udario po lijevoj sisi, glumeći da ubijam crnog leptira. Ona je vrisnula, vidio sam da ni ona više ne može izdržati napetost pa sam spremno skočio na nju. Pali smo iza nekog grma. Znao sam da voli prirodu a pogotovu nisko raslinje i znao sam da želi da je upravo tu uzmem.

Htio sam je još malo opustiti gurajući joj prst u vaginalni otvor, ali sam nažalost prije toga zaboravio pustiti nož. Izgleda da ju je to zaboljelo jer je vrištala i vikala da je boli. Odmah sam bacio nož i strasno je poljubio. Malo mi je brada smetala kao i ostaci hrane po njoj, ali strast je bila jača... Ljubio sam je i spuštao glavu sve niže, stalno joj držeći ruke oko vrata, jer mi se činilo da joj se to sviđa, pošto je ispuštala one zavodničke siktave zvukove.

Konačno sam joj lizao te predivne sise, znao sam da joj neće biti drago kada maknem ruke s njezina vrata ali morao sam na tren, jer sam morao rastrgati njezinu majicu i grudnjak. Odmah sam vratio ruke na njezin vrat, mada mi se čini da ju je strast prošla jer je bila puno mirnija. Počeo sam je udarati glavom u sise, znao sam da će je to ponovno napaliti. Kao što i je, počela je zavodnički grgljati. A ja sam sve jače i brže udarao glavom u njezine sise. Zatim sam oslobodio Stojana i ugurao joj ga u vaginalni otvor.

Bila je topla i vlažna, samo je čekala. Ritmički sam joj zabijao Stojana dok sam joj istovremeno glavom udarao u sise. Uživali smo tako u seksualnom činu dok konačno nismo zajedno svršili. U zanosu sam joj odgrizao lijevu bradavicu, bojao sam se da će se ljutiti zbog toga, ali na moje iznenađenje nije. Ponukan time odgrizao sam joj i dobar komad lijeve sise. Ona me je samo pozorno gledala. Izazivajući me.

Moj Stojan je još uvijek bio u njoj, kada sam osjetio da se njezini vaginalni mišići ponovno grče i stiskaju ga. Pohlepno sam jeo njezinu lijevu sisu dok sam joj se ponovno jako zabijao.

Kada sam konačno drugi puta svršio pojeo sam joj sise sve do grudnog koša, neka rebra sam i ogolio. A onda je moj kirurški nagon proradio i pomislio sam da je mrtva.
Bila je mala šansa za to, ali ipak sam htio biti siguran. Provjerio sam joj puls na vratu, ali nikako nisam mogao nači žilu kucavicu. Pomogao sam si nožem. Napravio sam vrlo mali otvor duž njezine lijeve strane vrata te malo izvukao glavnu vratnu arteriju van. Prislonio sam uho na nju. Nije se čulo ništa!

Prvo nisam mogao vjerovati! Zar da nas rastavi naša neobuzdana strast? Kao ljubav Romea i Juliju!? Nisam znao šta bi pa sam zaplakao. Suze su mi curile na ono jedno oko koje mi je preostalo. Pao sam preko svoje Boginje i dugo jecao. Jecao sam tako do kraja svojih dana.




- 21:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker