Dečko koji obečava

ponedjeljak, 01.09.2008.

Glazbeni kalendar

Malo sam bio na Sinerovom blogu, čitao propušteno te nabasao na post o zanimljivoj internet stranici, ništa revolucionarno ali zabavno.

Dakle, odete na This day in Music, tu upišete svoj točan datum rođenja i saznate što je tada bilo broj jedan na nekoj od popularnih glazbenih top lista.


Recimo onog jutra kad sam ja izašao vrišteći kod većine britanaca sviralo je:

Message In A Bottle od The Police



Dobro sam i prošao. Stvar mi je čak i dobra, možda je i u bolnici negdje derala na radiju, mada malo vjerovatno. Uglavnom dobra je, ali još mi je draža obrada od Machineheada.


U isto vrijeme u Americi je rasturao izvjesni:
Robert John sa Sad Eyes



Ovo mi je moram priznati potpuna nepoznanica.


Šteta što nema i za ex yu podataka!:-)

Uglavnom probajte!




- 18:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker