Dečko koji obečava

srijeda, 27.08.2008.

Internet je čudo!

Jer taman kad pomislim da nikada neću nači dva manje poznata, ali meni iz djetinjstva jako draga HK filma - nađem ih u razmaku od kojih tjedan dana!

Prvi je Iznad zakona II, odnosno Above the Law II: The Blonde Fury aka Shi jie da shai (1989) s legendarnom Cynthijom Rothrock. Piratsku vhs kazetu s ovim filmom kupio sam kad se zatvarala zadnja piratska videoteka i nakon toga sam ga pogledao barem petnaestak puta, nažalost kasnije mi je video krepao. Dugo sam tražio ovaj film, iako ga se, barem mislim dobro sjećam, htio bi ga barem još jednom pogledati, i sad kad sam ga konačno nabavio nikako da ga ubacim u player. Valjda se bojim razočarenja. Možda mi je sječanje na njega iskrivljeno.
Možda?! Nema veze vjerovatno ga pogledam za vikend. Ovakvi filmovi mi najbolje pašu u nedjelju popodne...

Za zagrijavanje evo urnebesnog dvodjelnog intervijua sa Cynthijom Rothrock u kojeg su ubačeni i kadrovi iz filma!






E a drugi mi je ostao u sječanju samo kao Ukleta policajska prodavnica. Nisam imao pojma kako se zove u originalu, a pretpostavljao sam da je nešto sasvim deseto, da nije ni slično "srpskom" prijevodu koji je stajao na piratskoj vhs kazeti naše drage nikad prežaljene ne baš legalne videoteke, tako da ga nisam ni pokušao tražiti na IMDB-su.
A kako to obično biva, naletih na njega potpuno slučajno i ne tražeći ga. I da prijevod je bio doslovan: The Haunted Copshop aka Meng gui cha guan (1987). Njega se ne sjećam baš najbolje, ali kako rekoh ostao mi je u dragom sjećanju, a vidim da ga i likovi okolo na netu hvale, tako da i on ide dole.

Evo mali preview, a osvrt kad pogledam:



- 20:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker