Dečko koji obečava

utorak, 12.08.2008.

The Man from Earth (2007)

(r: Richard Schenkman)

Image Hosted by ImageShack.us

"One of the most thoughtful and well written scripts put to film in ages" napisao je izvjesni rareandfirsts iz SADa kao naslov svog osvrta na ovaj film.
Kasnije je dodao:
"This is a film without pretense or smoke and mirrors. It is so nice to see a film that depends solely on story and dialogue. I highly recommend this to SF readers before viewers.
A true masterpiece."
Ideš!
Njegova ocjena: 10/10, a ukupna IMDB ocjena: 8,2/10 (15,823 glasova)!

Već sam kod osvrta na Sunshine (2007) napisao da u zadnje vrijeme nema baš dobrog SFa. Mislim jebeno je nevjerovatno da danas, kada za male pare i u roku od par dana jednostavno mogu nacrtati bilo kakav svijet zamisliv, bilo kakav svemirski brod, bilo šta jebote(!) da nema pravog SFa! Ok, naravno za dobar sf prije svega treba dobra priča, ali toga barem ima hrpa, dovoljno je uzeti bilo koji broj Future i unutra će se naći barem jedna zanimljiva priča, sad samo to treba malo razvuči i nacrtati par stvari. Zar je to tako jebeno teško?!
Ok, ok, znam da se "filmska industrija" ne zove bezveze "industrija" i da je film proizvod koji treba prodati, a što manje u njega uložiti, i naravno da je lakše napraviti nekakav bezlični slasher, pogotovu ako je remake nekakvog debilog kultnog slashera, ali opet, tu je nezavisna produkcija a kako rekoh za SF danas i ne treba toliki budžet kao prije, pa pogledajte samo Farscape!
Ali ne oni snimaju SF filmove čija se cijela radnja odvija u kolibi u šumi! Jebote!

Image Hosted by ImageShack.us
Jedan od najiritantnijih likova ikad!

Ok, konačno da se vratimo na dotični film!
Dakle, The Man from Earth ipak nije tako dobar kako svi kažu! Jebote ne mogu vjerovati kakav je hype nastao oko nečeg ovako prosječnog! Ne znam na koliko sam stranica naletio na preporuku za ovaj film, čak sam ga dvaputa skinuo pa potom obrisao a da ga nisam pogledao! Oba puta sam malo "prevrtio film" da vidim o čemu se tu radi. Koliko sam mogao skužiti cijeli film neki likovi sjede u nekoj kolibi i pričaju.
Ali kako već rekoh u uvodu, malo je danas (dobrog) sf-a pa zašto ne pogledati ono najbolje?!
Tako da sam ga konačno pogledao. I da, moje šesto čulo je bilo u pravu, ipak nisam trebao nasjesti na hype.

Uglavnom, sam film izgleda kao da žudi za pozornicom, režiser je očajan, glumci skoro pa nepodnošljivi, priča zvuči kao produkt nekakve vježbe studenata povijesti, neču ići u detalje ako netko želi pogledati film, ali mogu reći da ima i svojih dobrih trenutaka, i da je bilo i puno gorih priča od kojih su nastali puno bolji filmovi ali... Idući problem su likovi i dijalozi. Tu se najviše vidi nepismenost scenarista, jednostavno je nevjerovatno kakve rečenice stavlja u usta svojim likovima, a da i ne govorim o ultra nesmiješnim forama koje likovi nabacuju povremeno. Sve mi se čini da je to napisao nekakav geek koji rijetko kada komunicira sa ljudima van Wow-a ili čega već.
Ako je riječ o znanstvenicima ili profesorima znanosti, mislim da bi kada bi se oni zagrijali za temu dijalozi bili puno britkiji i brži, nabacivale bi se teorije, upadalo bi se u riječ, bila bi hrpa pitanja, a ne ovako, da svatko čeka svoj red, i uz to svako malo jedan od likova lupi debilnu foru, pa se onda malo vrte oko toga da li je to ukusno ili nije, ma... Jednostavno nevjerovatno!

Image Hosted by ImageShack.us
Zasjedanje

I jebena šteta, jer bilo je tu nečega, priča kako rekoh ima svojih trenutaka, moglo se od toga nešto zanimljivo i napraviti, ali nije. I ok, možda sam pretjerao kad sam napisao da je režiser "očajan", jer iako je kadriranje očajno, to definitivno, ipak me održao sat i pol pred ekranom, što stvarno nije malo, ako se uzmu u obzir svi nedostaci filma.
Mada sam jedva izdržavao pred sam kraj, kad je glavni lik rekao "pravu istinu" i sve ono poslije... Uh!

Image Hosted by ImageShack.us
Psiholog koji puši lulu...

I završna misao:
Unatoč svemu gore napisanom ljubitelji sf-a u globalu, bi ipak trebali pogledati ovaj film. Ima tu dobru ideju, s tehničke strane čini se dosta dobro istraženu i provjerenu, ali koja nažalost nije dobro iskorištena, no ipak, oni manje zahtjevni možda budu i uživali u filmu.


Ocjena: 4/10



- 22:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker