Dečko koji obečava

utorak, 20.05.2008.

Konačno!

Ništa posebno zanimljivo nikome osim meni, no da se pohvalim: konačno sam pronašao film koji sam tražio par godina.Najveći problem je bio u tome što nisam znao ni naslov filma, niti ijednog glumca koji glumi u njemu. Sjećam se samo da je riječ o, barem mi je tako tada igledalo, odličnoj crnoj komediji o tipu kojemu na leđima raste treća ruka. Probao sam sve, čak i forum Žutog titla, nažalost ni tamo nisam imao sreće. A na njega sam nabasao posve slučajno, kako to obično i biva...

Jučer sam bio na svom omiljenom trackeru s kojeg skidam sve trashy opsuritete te većinu drugih ljepota koje većina nikada neće pogledati... niti bi i trebala...
Uglavnom, malo sam švrljao forumom, te tu našao ovaj link, na esencijalne šokantne filmove, a na popisu je bio i The Dark Backward (1991), čiji sam sinopsis iz nekog razloga počeo čitati i tu otkrio dugo traženi film o trorukom komičaru!:-))

Image Hosted by ImageShack.us

Uskoro će valjda i osvrt na film...

Nadam se da je vrijedilo čekanja.

- 20:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker