Dečko koji obečava

nedjelja, 03.02.2008.

Bijesni vs Negativni: mjerenje mase

Dakle, da kopipejstamo:

Prvo pravila:
Ukratko, jedan bloger zada drugome naslov priče te 15 riječi od kojih ovaj mora složiti priču.

Prvi obračun je dakle, između druga Bijesnog, koji nažalost već neko vrijeme ne piše svoj blog, i mene, jeli.

Dakle, da ponovimo:
naslov moje priče mora biti "EMO"

a obavezne riječi su:

- patka
- bubanj
- video kazeta "rambo 3"
- štikle
- umjetni penis (možeš koristit i dildo :D)
- šah
- koža
- vaterpolo
- atom
- traubisoda
- sendvić
- polumrtvi mamut
- sisak :D
- tamburica
- vešmašina


A evo što sam ja onako na brzinu;-) sastavio za druga Bijesnog:
Dakle, naslov ili tema bi trebao/la biti putovanje kroz vrijeme ili alternativno: biciklistička utrka (primjetite kako sam obziran, dajem čak i alternativu!)


riječi:
- pčelarstvo
- kućni duh
- homoseksualnost životinja
- trenerka sa prugama
- sisanje
- ninja
- valunge
- čir
- čmar
- hemoroidi
- paralelni svjetovi
- treća ruka
- Ivo sanader
- vaginalni iscjedak
- sezona lova

Mislim da će ovo biti zanimljiv te pošten meč. Pa da krenemo!
FIGHT!

Stay tuned..

- 14:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker