Dečko koji obečava

utorak, 08.01.2008.

Piloti - Svi smo mi ponekad anđeli

I moj se komšija ponekad vrati trezan kući
Desi se da njegova ćerka ponekad spava sama
Razvratnici pustite perverzije
PIjanice ostavite piće bar na tren

Ref:
Svi ste vi ponekad anđeli (3x)
Dođavola mogu valjda jednom i ja

U mog su druga zaljubljene dve
Obe hoće u isto vreme da budu sa njim
Devojčice, pustite perverzije
Devojčice, zaustavite krvarenje iz leve pretkomore

Ref:
Sve su one ponekad anđeli (3x)
Dođavola mogu valjda jednom i ja

I moja ženska se ponekad napije
Ponekad ranije odem u krevet sa njom
Dečaci, pronadjite devojke
Dečaci, prestanite s' lažima bar na tren

Ref:
Svi smo mi ponekad anđeli (3x)
Dođavola mogu valjda jednom i ja



(nastavljamo sa serijom priča naslovljenih po velikim yu rock hitovima!
već sutra nova priča inspirirana ovim naslovom!)


- 22:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker