Dečko koji obečava

utorak, 22.05.2007.

Ginger Snaps Back: The Beginning (2004)

(r: Grant Harvey)

sestre na divljem zapadu

Večinom kada je u naslovu (albuma, filma, čega god) riječ " Begining" to ne sluti na dobro, znači u biti i nema potrebe za nastavkom ili autori nemaju ideje, pa ajdmo onda napraviti Begining, tj. prequal.

Ginger Snaps Back - The Begining je treči "nastavak" odlične priče o dvije sestre koje imaju problema s liantropijom. I da, najslabiji je dosad. Što sam i očekivao, pa se i nisam razočarao. Čak sam i uživao gledajući ga.

Radnja je ovaj puta smještena na same početke Wild wild westa, glumice su iste kao i u prva dva dijela (što je dobro) čak su im i imena ista (!) i ovdje glume svoje pretke, dvije sestre (naravno) kojima su roditelji umrli i sada se njih dvije same moraju snaći na novom kontinentu.

Uglavnom film nije loš, dobro je prikazan ugođaj tog vremena (valjda, jeli) lokacije i ponašanje likova izgledaju stvarno i uvjerljivo, mada je redatelj povremeno ubacio i koji parodični kadar, ali dobro je da ovdje komedija nije previše forsirana, nekako mi se ne bi slagala s feelingom filma. Likovi nisu tako razvijeni kao u prethodnim filmovima, ali sasvim dovoljno da bi film prošao kao ugodna zabava za opuštanje pred monitorom (TVom).

Ako ste gledali prva dva nešto će vas (kao i mene) jednostavno natjerati da poledate i ovaj - tih sestara se nikako ne mogu zasititi!;-)




Ocjena: 7/10 (bod više vjerovatno zbog dobrih prethodnika i jer su mi sestre simpatične)


Ovaj puta se producent ovog i drugog dijela (Ginger Snaps: Unleashed (2004) ) uhvatio i režije (bio je i second unit director na orginalu)! Oba filma su navodno snimana u isto vrijeme, zato mi je malo čudno što ima dva redatelja. JEbiga, tako su mogli podijeliti ekipu i uštedjeti!:-)


- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker