Dečko koji obečava

srijeda, 10.05.2006.

Karaula (2006)

(r: Rajko Grlić)

vojačka ljubav
"Ko nas bre zavadi!?";-)

Nakon Što je muškarac bez brkova? evo još jednog dobrog hrvatskog filma. I ponovno je to ekranizacija Tomićevog djela ("Ništa nas ne smije iznenaditi"), a ovaj puta je Tomić i koscenarist.
Čini se da je hrvatskom filmu najviše od svega falio dobar scenarij. Samo što Hrvati čini se ne znaju snimiti komediju. Veselu, suludu komediju. Ne! Moramo mi to zacrniti. I dok je Ništa nas ne smije iznenaditi razigrano i pitko djelo koje me kao i svaki drugi Tomićev roman uspjelo dobro nasmijati Karaula ima i par crnih tonova, koji kvare ukupni dojam i sasvim su nepotrebni, ali najviše me je zasmetalo što su (kao i u Što je muškarac bez brkova?) promjenili kraj. Kao da splićo ne ispadne šupak i lažljivac. To me je dosta zasmetalo i zbog toga kazneni bod!

Film je dobro režiran (što me je moram priznati malo iznenadilo:-) i redatelj je uspio dobro pogoditi tu atmosferu bivše države (sve me nešto pucala nostalgija:-). Glumci su odlični, hvala kurcu da nisu utrpali Tarika i onog debelog kojemu se ne mogu sjetiti imena, nažalost uvalili su onog drugog debelog iz Bitangi i princeza, ali on se srećom pojavljuje samo kratko i ima 2-3 rečenice pa nije mnogo mogao upropastiti. Glavni glumac, izvjesni Toni Gojanović koji glumi spliću Sinišu je dobar (mada se u nekim scenama možda previše cereka, ali ok neću cjepidlačiti), dok su Sergej Trifunović (Ljuba) i Bogdan Diklič (Pukovnik Rade Orhideja) odlični, a odličan je i Emir Hadžihafisbegović (Poručnik Safet Pašić), jedino mi nije bio uvjerljiv u scenama gdje mora pokazati svoj autoritet, ali dobro. A ovo je i prvi hrvatski film ikada (čini mi se) gdje imamo prave scene seksa i tu idu pohvale već spomenutom Gojanoviću i Verici Nedeskoj jer su izgledali prirodno i uvjerljivo. I da - vidimo jednu pičku (i jedan sifilisom zaraženi kurčić, ako koga zanima:-) što je također veliki plus i korak naprijed u hrvatskom filmu! (BTW: Jel može netko zamisliti hrvatski erotski film? Ja ne mogu, ne još...)
karačina

Uglavnom, da skratim: film je dobar, tu je negdje sa Što je muškarac bez brkova, mada je meni ipak malo bolji (možda zbog pičke;-) i jedina mu je mana što nije toliko smiješan kao knjiga. Ipak nemojte misliti da fora nema, ima ih i to par vrlo dobrih, evo naprimjer razgovor između Pukovnika Rade Orhideje i Poručnika Pašića:
Orhideja misli da ga je Pašić sjebao, i to gadno i sad ga zove na telefon (dijalog je po sječanju):
- Pašiću!
- Izvolte druže pukovniče! - Pašić ustaje sa stolice u stav mirno (pozor) dok telefonom razgovara s Pukovnikom:-)
- Pašiću, jebo sam ti mater! -
- Razumem druže pukovniče! -
- Ma šta razumeš sunce li ti jebem? -
- Ništa druže pukovniče! -
...

Druga najbolja fora mi je ova s gačicama ispod slike:
Na male mede?
Srbin se kurči karanjem i podjebava Dalmatinca kako bi trebao nešto i pojebati, kao to mu je dužnost kao pripadniku JNA, a ovaj mrtav ladan vadi ženske gačice iz džepa, Ljuba ih uzima i komentira:
[Ljuba]: Jaooo, pa na male mede!
:-))


Zaključak:
Svakako pogledajte. I nadam se da će Tomić uskoro napisati šta novo, jer dotada ništa od dobrih hrvatskih filmova!;-)

Ocjena: 7/10 (možda malo previsoko, ali trebamo podržati nacionalnu kinematografiju:-)


- 22:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker